زینب زینب ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ماهک من

بدون عنوان

1389/11/2 12:49
نویسنده : هانیه
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

تقریبا۴-۵ هفته دیگه مونده تا دنیا اومدنت  

منو بابایی کارو تموم کردیم و حالا منتظردخمل گلمونیم

دوستت داریم عزیزم 

راستی یه چیز مهمم بگم قدمت خیلی خیر و برکت داشت بابایی رفت مکه(سوغاتیت محفوظه)خونه خریدیم(دقیقا وقتی چهار ماه باردار بودم)و  کلی چیزای دیگه ....

اینم تقدیم به تو و بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

بابا
2 بهمن 89 16:05
زینب
2 بهمن 89 16:12
موفق باشی بچه منم همین روزا به دنیا میاد
اغلیما
2 بهمن 89 16:13
وبت خیلی عالیه
maryam
12 بهمن 89 19:47
سلام عزيزم..من وبي مخصوص اشپزي ني ني خوشملامون درست کردم خوشحال ميشم سر بزني و نظر بدي.فدات
عبدالله
13 بهمن 89 16:40
بیا بابا یه چیزی بنویس حالشو ببریم
زينب عشق مامان و بابا
22 بهمن 89 19:28
انشالله بسلامتي زينب گل شم هم بدنيا بياد و قدمش مبارك باشه زينب ماهم امروز 44 روزه شد
زهرا مامان شازده کوچولو
28 بهمن 89 1:54
سلام عزیزم میدونم که در حال تدارک اومدن کوچولوت هستی و سرت خیلی شلوغ پیشاپیش بهت تبریک میگم برای کوچولوی من هم دعا کن منم دعا میکنم زینب کوچولو سالم دنیا بیاد و به جمعتون اضافه بشه مراقب خودت باش
مامان مانی جون
22 اسفند 89 15:33
میدونم که الان نی نیت دنیا اومده و احتمالا اونقدر سرت شلوغه که نتونستی بیایی و پست جدید بزاری امروز داشتم یه سری به نظرات وبم می انداختم کامنت شما رو دیدم هفته ۳۳ بودی حساب کردم و متوجه شدم که نی نیت به سلامتی ومبارکی دنیا اومده امیدوارم هر چه زودتر خبر های جدید در مورد نی نیت اعلام کنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهک من می باشد