زینب زینب ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ماهک من

بارون

1389/10/28 13:05
نویسنده : هانیه
615 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گلمو باباش

خوبید عزیزانم

هر دو تونو خیلی دوست دارم

داشتم فکر می کردم و برنامه ریزی برا زمان دنیا اومدنت و سفارش به بابایی

ان شاالله که همه چی خوب پیش بره

دوستون دارمخیلی زیاد

                  اینم شعر "بارون" تقدیم به تو

بارون میاد جر و جر و جر       رو شیشه ها و پشت در

بارون میاد دام و دام و دام   می ریزه روی پشت بام

بارون میاد تن و تن و تن        سر می خوره رو چتر من

بارون میاد نم و نم و نم         شعر های بارون می خونم

بارون میاد ریزو ریزو ریز          هوا میشه خیلی تمیز

                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان مانی
28 دی 89 13:16
ممنون از لطفت امیدوارم نی نی شما به سلامت به دنیا بیاد
سونیش
28 دی 89 14:31
سلاااااااااااااااااام وای یه نی نی تو راهی قلبونش بلم راستی نی نی جونم وقتی امدی مامانی و اذیت نکنیا.. انشالله به راحتیو سلامتی نی نی ت به دنیا بیاد مواظب خودت باش تو این مدت کمی که به دنیا امدن نی نی ت مونده به خودت برس و استراحت کن اینم وبلاگ دختر من http://hannane.niniweblog.com/
بهرون
28 دی 89 17:11
اميدوارم فرزندتون صالح و سالم به دنيا بياد . انشاالله كه ميلادش براي شما نويد خوشبختي و رحمت باشه .
بابای زینب
28 دی 89 22:19
زندگی حرکت است در هر حرکت انسان از یک جا دور میشود و به یک جا نزدیک؛ چه خوب است که انسان از شیطان دور شود و به خدا نزدیک
بابای زینب
28 دی 89 22:23
خدایا! ما ضریح امیدمان را در جوار تو بنا کرده ایم، چرا که اگر این ضریح هر کجای دیگر و در جوار هر کس دیگر بنا شود تخریب مبشود.
بابای نی نی
1 بهمن 89 0:02
بابا
2 بهمن 89 9:30
خوش بین باش و فال خوب بزن
خاله
3 شهریور 90 15:28
دوستت دارم زینب عسیسم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهک من می باشد