زینب زینب ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

ماهک من

"ابو"

1390/4/9 9:00
نویسنده : هانیه
690 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زینبم تصمیم گرفتم هر کلمه ای که از دهان خوشگلت بشنوم اینجا بنویسم که بعد با هم بخونیم و کلی کیف کنیمهورا

اولین کلمه ای رو که گفتی " ابو" البته کلی می کشیش می گی ابووووووووووووووو( به بابایی می گی ابو)قهقهه

فکر کنم عربیت خیلی خوب بشه که از حالا داری عربی صحبت می کنیبغلقربونت برم

بعدی: "ام" تو گریه هات که می خوای من بیام بغلت کنم ایطوری می گی"ام ام ام ام " البته اینو دیگه مثل ابو نمی کشیخوشمزه

اقو هم زیاد میگی اق هم همین طور لبخند

الانم که دارم اینارو می نویسم پیش بابا خوابیدی البته هردوتون کنار هم خوابیدین چون توی خواب یهو برمی گردی به پشت باید مراقبت باشیمماچ

دوستت دارم دخمل گلمماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان شاهده
9 تیر 90 9:16
سلام هانیه جون خوبی؟ انشالله که نی نی هم خوب باشه عزیزم خوب "ام" هم یعنی مادر به زبان عربی...فکر کنم نی نی ت عربی دان مشهوری بشه.التماس دعا واسه نی نی توو دم خیلی دعا کن خانومی
سعیده
9 تیر 90 11:46
ماشاالله خدا براتون حفظش کنه.ازاینکه ارتین رو به دوستای دخمل خوشکلتون اضافه کردید ممنونم
مامان جون
11 تیر 90 18:23
سلام هانیه جون مرسی از لطفت منم با جازه لینکت کردم خدا گل دختر تو برات نگه داره
دانيال
13 تیر 90 13:36
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
مامان زينب
15 تیر 90 9:54
قربون همه ي زينبهاي گل و ناز
خاله زهرا
19 تیر 90 12:49
سلام زینب جونم چطولی خاله ؟ . . . . . . . . i love you
مامان ریحانه
29 تیر 90 0:29
سلام کد من 3 هستش اگه میشه به من رای بدید
دانيال
29 تیر 90 14:23
سلام خاله جوني جوني سايت قشنگي داريد ان شاءالله به سلامتي ني ني كوچولوتون را ببينيد عزيز دلم اگه دوست داشتي از طريق تلگراف به مدير سايت به من راي بده " كدم 67 " هست با احترام دن دني
aram
30 تیر 90 15:44
سلام چرا آپ نمی کنی ؟
خاله زهرا
31 تیر 90 17:58
سلام عزیزکم چطول مطولی خوفی؟ الهی خاله فدات بشه عسلم خیلی دوستت دارم و بدون که قلب خاله همیشه به یاد تو می تپه فعلا بای
علیرضا
1 مرداد 90 18:41
salam وبتون زیباست به وب منم سری بزنید دخملتون چه ماهه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهک من می باشد