زینب زینب ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

ماهک من

منو دخترم

1390/4/8 10:43
نویسنده : هانیه
1,016 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون فردا آقاجون اینا حرکت می کنن میان اینجاخنده

فکر کنم تا آخر شب برسن داییی و خاله خیلی عجله دارن واسه دیدنت عینک

الانم واسه خودت گرفتی خوابیدی البته تازگیا توی خواب بر می گردی به پشت بهمین خاطر اذیت میشی و بیدار میشی می زنی زیر گریهگریه

من خیلی مراقبم همش میام بهت سر می زنم که اگه یه وقت برگشتی به پشت نجاتت بدمچشمک

دیشب با بابایی کلی بازی کردی هر کار کردم دوست نداشتی بخوابی تا ساعت یک بیدار بودی و بعدش لالا شدی عزیزمبغل

خالتم داره میاد نزدیک ما اصفهان خیلی خوب میشه دیگه نیشخند

وااااااااااااااایی مامانی من کلی کار سرم ریخته با اجازت باید برم کارامو بکنم ماچماچماچ

بای بایبای بایبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

دایی علی
16 تیر 90 10:23
سلام زینب جون
بابا
14 مرداد 90 16:21
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهک من می باشد