زینب زینب ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

ماهک من

داستان منو وبلاگ دخترم

1390/5/29 23:25
نویسنده : هانیه
2,093 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای با صفای نی نی وبلاگی شرمنده نتونستم زود خدمت برسم ولی مشکل حل شد نظراتتونو خوندم بالاخره....ممنون که درنبودن ما بودینچشمک

داستان از این قرار بود که ما به یه مسافرت 10 روزه رفته بودیم اونجا یه روز رفتم پای کامپیوترخونه بابام اینا که توی وبلاگ زینب بنویسم که یهو یادم رفت رمز وبلاگ چی بوده هر چی سعی کردم یادم بیاد نشد که نشد...رفتم ایمیلم که واسه نی نی سایت ایمیل بزنم که رمزمو بگن از بد شانسی دیدم ایمیلم کلا بهم ریخته منم اصلا تخصص ندارمتو این چیزا همین جوری موند و موند تا اینکه دیروز ایمیلم درست شد و تونستم رمزو بگیرم البته تو این مدت یه وبلاگ دیگه درست کردم واسه دخترم ولیاز این به بعد دوبارهتوی همین می نویسم...

امروز زینب جون واکسن 6 ماهگیشو زده یکم بی قراره فداش بشملبخند

توی پیوندا آدرسوب دیگه شو می زارمبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ریحانه
30 مرداد 90 3:37
سلام خوش اومدید خوشحالم که همه چیز خوبه روی زینب جونو ببوس
مامان زهرا نازنازی
4 شهریور 90 1:47
مامان جون
5 شهریور 90 19:04
سلام خوشحالم که برگشین انشالله که زود زور جای واکسنشم خوب میشه
خاله زهرا
6 شهریور 90 0:38
سلام زینب جونمـــــــــ خوفیـــــ؟؟؟؟؟؟ دلم واست تنگیده خوشحالم که وبت درست شد
خاله زهرا
7 شهریور 90 14:06
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهک من می باشد