زینب زینب ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ماهک من

برای دختر عزیزم

1390/3/25 16:41
نویسنده : هانیه
535 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل گلم .الهی مامان واست بمیره گوشات درد می کنه .کوچولوی نازنینم الان تازه از خواب بیدار شدی داری واسه خودت بازی می کنی خیلی دوست دارم زودتر غذاخور بشی و من هر روز واست سوپای خوشمزه درست کتم ولی فعلا دکترت گفته باید پایان ماه 6 واست درست کنم البته من قاچاقی گاهی اوقات انگشت می زنم بهت میدم بخوری تو هم که ماشالله اینقدر خوب می خوری که آدم دلش می خواد یه بشقاب غذا بهت بده ولییییییییی فعلا نمی شه عزیزکم..دیشبم یه خورده اذیتمون کردی هالبخندالانم زدی زیر گریه آوردمت اینجا خوشحال شدی بغلت کردم دیگه نمی زاری تایپ کنم ...عزیزکمماچ

راستی فردا روز پدر هست واسه بابایی چیکار کنیم خوشحال بشه؟؟؟ حالا خودم یه کارایی کردم تو هم که کمی بزرگتر شدی باهم واسه بابایی هدیه می خریم...سوگلی منفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان جون
25 خرداد 90 17:15
سلام هانیه جون زیاد عجله نکن تا چشم بهم بزنی این روزا می گذره وخانومیت قشنگ غذا خور میشه خدا واست حفظش کنه
مامان ریحانه
25 خرداد 90 20:55
روی ماه دخترتو ببوس
خاله عالیس
29 خرداد 90 21:23
سلام خاله خوبی ناز نازی ..... دلم برات تنگ شده .....خاله جون دعا کن بیام خونم اصفهان اون وقت بهم نزدیک میشیم و می بینمت .....از وقتی دیدمت ماشا الله خیلی تغییر کردی ناز بودی نازتر شدی دلم واست خیلی تنگیده ....دوستت دارم خاله جونم ....بای بای.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهک من می باشد