زینب زینب ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

ماهک من

تفریح دیروز ما

1390/4/2 13:51
نویسنده : هانیه
587 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام قلب دیروز رفتیم روستای کرمجگان واسه ناهار اونجابودیم اولش که خوب خوابیدی مامانی ولی بعد دیگه یه خورده اذیتم کردی ها...ولی در کل خوب بود کلی گشتیم و خوش گذروندیم هنوز می خواستیم تا شب بمونیم ولی بخاطر تو زود برگشتیم که اذیت نشی ولی فکر کنم به تو هم خیلی خوش گذشت تومسیر برگشتم زیاد خوابیدی مامان فقط می خواستی ما رو زود بر گردونی ولی ما هم تا تو خوابیدی فرمونو چرخوندیم و رفتیم سمت فردو و وسف خیلی جاهای قشنگی بود دو طرف جاده درختای گیلاس و توت و زردالو روی جاده سایه انداخته بود و تو هم در خواب ناز بغل من به سر می بردی .نزدیک خونه که رسیدیم بیدلر شدی و دیشبم که من خیلی خیلی خسته بودم نمی ذاشتی بخوابم البته بابایی رو هم نذلشتی بخوابه ولی بعدش که به زور خوابوندیمت خودمونم راحت گرفتیم خوابیدیم حالا منتظریم آقاجون اینا بیان که باهاشون بریم کرمجگانقلب

                                            چشمکچشمکچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان زهرا نازنازی
2 تیر 90 16:48
الهی همیشه بهتون خوش بگذره
مامان ریحانه
4 تیر 90 12:23
سلام مرسی که به وبمون سر زدید ایشالا همیشه خوش باشید زینب جون واکسن 4 ماهگی زده یا هنوز نه؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهک من می باشد